یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

وقتی تو آمدی

دختر 6 ماهه من

1393/11/3 19:31
نویسنده : مامانی
327 بازدید
اشتراک گذاری

اوخ اوخ اوه چقدر اینجا متروکه شده

کمکم داشت یادت میرفت اینجارو

همشم تقصیر خودته از بس که منو مشغول میکنی و نمیذاری حتی کلمو بخارونم کچلاووو کلم خیلی خارش میده 6 ماه نخاروندمشسکوت

تو الان دقیقن 5 ماه و 4 روز سن داری  بغل

خیلی دوس دارم زودتر 6 ماهت تموم بشه و بهت پلو بدم و طعم غذاهای لذیذ منو بچشیخندونک

از شیطونیات من هرچی بگممممم کم گفتممممممممم

همین الانم دیدم پشت رو شدی نجاتت دادم

تازگیا یادگرفتی غلت میزنی ولی نمیتونی خودتو نجات بدی منم همش نشستم کنارت شدم غلتک نجات

بعضی وقتا هم یهو میگی بــــَــــ ... هوووو هم میگی خندونککلن خارجی صحبت میکنیراضی

دستاتم همیشه توی دهنته و همه جاتو تفی میکنی شبا هم میشینی کنار منو بابایی و سریالارو دنبال میکنی

عاشق فوتبال هم هستی و کلن از تلوزیون خوشت میاد

خندونک من یکی که عاشقتمممم شدیییییید محبتبوسبوس

 

وااای با اینهمه خصوصیات خوبی که گفتم الان حتمن یه عالمه خاستگار پیدامیکنیزیباخندونک

وای سحرجون شرمنده دیگهخجالتخندونک

اینم عکسای شیطونیات

ببین انقد دست میخوری مجبوریم زندونیت کنیمخندونک

اینجا هم لالابودی نور اذیتت میکرده

 

اینجا چشم منو دور دیدی از تشک خودتو کشوندی بیرون شلوارتو میخوردی تا منو دیدی ولش کردی

یلدا خانوم مشغول دست خوردن مثله همیشه

 

همیشه اینجوری بالشتتو میگیری بغل

 

اینجا تازه برات لباسو خریده بودم میخوردیش برا همین یقت خیسه

 

اینم از شیطونیات که اصن نمیشه تنهات گذاشت

 

نازی نازی منننننن بوس

 

اینم تازه امروز از حموم اومدی باتعجب منو نگا میکنی خندونکبوس

 

اینم مال دیروزه جدیده خخخخ خندونک راستی بعضی وقتا هم میگی خخخخخ بعضی وقتا عههه هم میگیخندونک

محبت

 

اینجا خیلی کوشولو بودی فک کنم دوماهت بود لالا کده بودی محبتبوسمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامانی
3 بهمن 93 19:42
وا! مامانی چرا عکس از کوچولوت نزاشتی
مامان منصوره
3 بهمن 93 20:14
خیلی نازی عزیزم میبوسمت
محمد
4 بهمن 93 6:42
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
مهسا
6 بهمن 93 0:13
الهی قربونت برم که چقدر نازتر میشی هر روز . ینی من میمیرم برای عکس یکی مونده به آخری .
__حر
9 بهمن 93 11:44
کی میشه این خشگل خانوم ازنزدیک بغللللللل کنم
__حر
9 بهمن 93 11:48
یلدا چ کارا میکنه ب ما نگفتیاااا نگا چجوری خودشو اویزون کرده ای جوووووونم بالشتو چ سفت گرفته عاشق این عکسشم ک دستشو داره میخوره میخنده هم خودش میدونه داره چیکامیکنه زندونیش میکنی گریه نمیکنه؟ ما ک امیرعباسو اینجوری کنیم انقد گریه میکنه تا بازشه
__حر
9 بهمن 93 11:50
به به خانوم فوتبال نگامیکنه ینی چی خانوم محترم میای تعریف میکنی یلدا عروس ما اصن خود یلدا ماروانتخاب میکنه
__حر
9 بهمن 93 11:51
قوبونشششش بشمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
__حر
14 بهمن 93 13:01