یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی تو آمدی

بدون عنوان

1393/5/2 12:17
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

من چرا واقعن نمیتونم واسه تو اسم انتخاب کنم 

عههه عههه عههه من آخه چه مامانی هستم میخام موهامو بکشمممممکچل

چرا این اسما اینجورین خطاتو چندروز دیگه دنیا میای ولی اسم .....

نمیدونم ریحانه بذارم یا نه 

بابایی این اسمو دوس داره ولی من ثمینا با گلسا دوس دارم آخه چرا ما باهم تفاهم نداریم

دیروز مامانی رفتش پیاده رویراضیولی تو زود خسته میشدی لگد میپروندیبغلبوس

بازم میرمممممممممم لگد نزنیا افرین عچقممممممممممممممحبتبخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتبوسبوسمحبت

اوووفففففف خیلی دوستت دارم انشالا سالم دنیا بیای عشق من محبت

گوگولیییی نینی بوس

 

راستی جیجلی مامانی 25 تیر رفت سونوگرافی که قدو وزن تورو ببینم

ایجونم 2کیلو و 660گرم بودی بغلبوسمحبتریزه ی من بعدشم کله پا بودی

ینی کلت پایینه پاهات توی هواستمحبتبوس゜*かわいい*゜ のデコメ絵文字

امروز 2مرداد ماهه ... فقط 27 روز دیگه مونده 237019_jx76gxhsehle4oeh.gifهوراااااااااااااااااااااااااااااااا 

دوشب دیگه هم تاریخ عقد منوباباییه قراره بریم بیرون خوشگذرونیخندونکراضیتورو هم میبرمبغلچسبیدی به من دیگه

ای جونممممممممم فدا بشم خیلی نازی بوس بوسییییییییییی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نوشین
2 مرداد 93 12:41
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
mahshid
2 مرداد 93 13:10
سلام به سلامتی ایشاالله قدمش براتون خیر باشه چند تا اسم انتخاب کن بزار لای قران بعد با نیت خوب قران رو باز کن تا قران یکی رو انتخاب کنه راستش من همیشه از بارداری اونم هفته های اخر وحشت دارم از زایمان میترسم از زایمان طبیعی وااااااااااااااای!!!! ب نظرت این همه ترس بیهوده است؟
مامانی
پاسخ
اتفاقن همین کاروکردم نتیجه خاصی نگرفتم وسواسی شدم برای اسم چرا ادرس وبتو نذاشتی ؟ من هنوز زایمان نکردم نظری ندارم
__حر
2 مرداد 93 18:33
عه ریحانه هنو قطعی نشده؟ قطعی کنید دیگه چیزی نمونده هااااااا ای وای خوبه حالا تو پیاده روی میکنی نی نی خسته میشه؟) خیلی میزنت هااا سالگردعقدتونم مبارک باشه
مامانی
پاسخ
خیلیییییییییی سخته انتخاب اسمممممممممممم مرسی اجی
__حر
2 مرداد 93 18:34
وویی اجی اینو ای جونم
مامانی
پاسخ
__حر
2 مرداد 93 18:37
هعی خوشم میاداینوبذارم ایشاالا دخملی ب سلامتی بدنیا بیاد منتظرشیم
مامانی
پاسخ
به افتخار تو
__حر
2 مرداد 93 18:42
کاری نکدم اجی جونم*** نه بابا این حرفاچیه عزیزم..باشه پس هروق وقت کدی رمزاشو بردار ایشاالا ازاین ب بعد خوبی وخوشحالی مینویسی
مامانی
پاسخ
فدا
دختر شُکُلـاتی
19 مرداد 93 15:47
ای جانممممممممممممممممممممم 2کیلوووووووو؟ قربونش بشم خانوم خانوما آدرس مادرس به منم بده کادوهاشو بفرسم
_حر
19 آذر 93 15:02
سلووووم اجییییییی خوو چراا رمز داره اون مطلبه اومدم عکسای نی نی رو بدم