یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی تو آمدی

بدون عنوان

1393/4/4 12:27
نویسنده : مامانی
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان سلام قند نباتم سلام خوشکل مامان 

خدایا فقط یه کم دیگه مونده یکم دیگه باید صبرکنم تا توی بغلم بگیرمش

خدایا سلامتیش رو فقط و فقط از تو میخام 

نینی جونم فدات بشم الهی .. مامانی یه عالمه حرف داره باهات

یه عالمه دردو دل که نمیدونه به کی باید بگه ...قبلنا که تو نبودی میشستمو با خودم حرف میزدم

ولی الان که تورو دارم دوس دارم همه چیو فقط به تو بگم...

ترسم از اینه که تورو ناراحت کنم ..نمیخام نمیخام حتی یک کلمه از حرفای من باعث ناراحتی تو بشه

همه چیو توی دلم نگه میدارم و با حرفای بیخود خودم وبلاگ قشنگتو سیاه نمیکنم

این صفحه هایی که توش شادی و امید من موج میزنه رو خراب نمیکنم

این روزاییی که آخرین روزای با تو بودنمه رو نمیخام خراب کنم

آخرین روزایی که توی شکمم هستی دیگه کم کم باید بیای بیرون 

حس میکنم خیلی دلم برات تنگ میشه و همین الانشم گریم میگیره 

منی که شبا همش حواسم هست بد نخابم کج نخابم روی شکم نخابم تا یه وقت عزیز دلم اذیت نشه

منی که غذا خوردنام به خاست تو.ئه و خیلی چیزا نباید بخورم چون نینی ناز م اذیت میشه

منی که هرموقع هرچی میشه و هراتفاقی میفته قبل اینکه از خودم دفاع کنم اول دستم میره رو شکمم

که نکنه خدا ی نکرده به عزیزم فشاری بیاد 

تویی که توی دلم هی وول میخوریو من کلی باهات عشق میکنم

تویی که صبحا با من بیدار میشیو شبا با من میخابیو تا چند وقته دیگه میخان ازم جدات کنن

اگه بدونی چقدر عاشقتمو چجوری دوستت دارم ..توی دنیا هیچوقت هیچکسو اینجوری دوس نداشتم

نمیخام هیچوقت هیچکس آزاری به تو بروسونه

نمیخام اشکی روی چشمات بببینم مگه از سر شوق

نمیخام هیچوقت غمت رو ببینم

نمیخام هیچکس صداش رو روی تو بند کنه یا خدای نکرده دستشو

چون اونموقع منم که اون آدمو میکشم 

از خدا میخام برات بهترین هارو رقم بزنه

از خدا میخام هراونچیزی که خاسته ی تو و به صلاح تو هستش رو ازت دریغ نکنه

از خدا میخام همه ی عمرت رو بخندی

از خدا میخام انقدر توی زندگیت پیشرفت کنی که مامانت کیف کنه از دیدن تو

از خدا میخام عشق به خودش رو توی دلت قرار بده و تو دختر خوب مامان بشی

از خدا میخام هر اونچیزی که برای بنده های خاصش میخاد برای توهم بخاد

خدایا آمــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

انشالا نینیم سالم باشه

انشالا به موقع دنیا بیاد .. همون موقعی که تو صلاح و مصلحت میدونی و من راضیم به رضای تو

انشالا نینی های همه سالم باشن مال منم سالم باشه

عسل خانومم عسل طلای من چقدر سخته انتخاب یه اسم برای تو

برای تو که خودت از هر عسلی عسل تری و از هر  عزیزی عزیزتزی

برای تو که از هرچیزی توی نظرم قشنگتری

نمیدونم چکارکنم نمیدونم چه اسمی شایسته تو هستش یه چیزی که وقتی صدات میکنم عشق کنم

یه چیزی که وقتی صدات میزنم یاد همین روزا بیفتم

خدایا هیچوقت عشق منو به نینیم کمرنگ نکن

خدایا ممنونم ازت و هزار مرتبه تورو شکر میکنم و باز هم نمی تونم شکر تورو کامل بجا بیارم

اما باز هم میگم خدایا شکرت 

شکرت که برای من خاستیو شد

شکرت که تو بزرگی و مهربونی

شکرت که هستی که کنارمی که حواست بهم هست 

اگه همه حواسشون از من پرته تو حواست به من هست 

خدایا شکرت

کمکم کن تا قدر این لحظه هامو بدونم

کمکم کن تا قدر نعمت های بی انتهای تورو بدونم

کمکم کن تا مادر خوبی باشم

کمکم کن بنده خوبی باشم

خدایا خیلی بهت احتیاج دارم منو به کسی به غیر از خودت واگذار نکن

خدایا سرنوشتمو تو رقم بزن و فردایم رو تو تعیین کن و قدم بعدیم را تو برایم نشان بده 

که من به تو اعتماد کامل دارم و تویی که از همه چیز و همه کس خبر داری

تویی که یک ثانیه بعد را میبینی و من حتی در حال خویش هم مردد و گنگم

خدایا خودت کمکم کن و خودت به من و همسرم آرامش ببخش و خودت دستم را بگیر

و به من قدرتی عظیم بده تا این روزها را بگذرانم 

خدایا باز هم تو را شکـــــــــــــــــر 

 

از دست و زبان که برآید 

کز عهده شکرش به در آید

 

نینی گلم نمیدونم دفعه بعدی که میامو برات بنویسم کی هستش

تا اونموقع تورو به خدای مهربون میسپارم بوسمحبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سحر
12 تیر 93 0:46
الهی قربون این دل پرت بشم اجی اجی فقط فرصت کردم این اپوخوندم..بازمیام میخونم نظرمیدم وااااییییییی حیف ک دورم ازت وگرنه خودم میومدم پیشت ک تنهانباشی چنروزپیش راجب خانواده بات حرفیدم..نمیدونستم توم... امااینجا حرفای خوب بزنیم خانوم خشگله قرارچنروزه دیگه بخونهالهی خاله سحرش قربونش بشههههههههههوقتی بدنیابیاد میبینن ک دخترپسری فرقی نداره شیرین بودننننننننن ووییی
مامانی
پاسخ
اره اجی درسته اینجا باید چیزای قشنگ بنویسه بشه
سحر
12 تیر 93 0:56
اجی جونی؟بلینکم اینجارو؟
سحر
14 تیر 93 13:32
اجی من لینکیدم دیگه اخه ادرسو گم میکدم اینجوری دیگه همیشه هست
مامانی
پاسخ
باشه
سحر
14 تیر 93 13:40
دختر شُکُلـاتی
27 تیر 93 16:39
ای جونم ایشالا بسلامت دنیا بیاد و دنیاتو رنگی رنگی کنه
مامانی
پاسخ
میسی اجی جون همچنین