یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی تو آمدی

مامان سحرخیز

1393/3/30 7:26
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خانومم سلام عسل خانومم بوس

فدات بشم الهی محبتمحبتمحبتبوس

انقد ذوق داشتم بیامو زودی برات بنویسم ...میدونی آخه دیگه این روزا داره تموم میشن

بهترین روزای من دارن تموم میشن و انشا...عالیترین و قشنگترین روزام میخان شروع بشن

یه تقویم از همون روزای اول درست کرده بودم همون روزایی که فهمیدم اومدی توی دلم

هر هفته اش رو یه رنگی میکنم

وااای یادش که میفتم تقویمم سه صفحه بودش ولی الان فقط دوماه ازش باقی مونده

باورم نمیشه انقد زود گذشت

خداروشکر همه چی خوب میگذره حال مامانی هم خوبه 

کلن حالت تهوع های بارداریمم خیلی دیرتر از بقیه مادرا شروع شد و خیلی هم زودتر تموم شد

تا حالاش هم که هشت ماهمه خداروشکر خداروشکر خودم همه کارهامو میکنم

از آشپزی گرفته تا ظرف شستن و لباسو جارو و تمیز کاریو حموم کردنو حتی گاهی خرید خونه

انشالا همه مامانا حالشون همینجوری خوب باشه

نینیه گلم تو خیلی نازی و مامانیتو زیاد اذیت نمیکنی

فقط گاهی شبا خیلی منو لگد مالی میکنی نمیذاری بخابم

منم میگم چشم دختر گلم نمیخابمو بلند میشم میشینم خودمو یه جوری سرگرم میکنم

تا از خستگی خابم ببره 

بابایی که سریع میخابه بدجنسشیطاندلخور

راستی از شیرین کاریات برات بگمممممممممممممم 

تازگیا یهو خودتو میبری سمت چپ یا راست شکمم بعدش یهو اون سمت شکمم قلمبه میشه میاد بالا

ای جوووووووووووون انقد قربونت میرم وقتی اینجوری میکنی 

میشینمو ساعت ها تکون هاتو نگا میکنمبوس

سکسکه هم زیاد میکنیا شیطون من زیبا...یبار یه جایی خوندم وقتی جنین سکسکه میکنه یعنی انقدر آب دور خودشو خورده که به سکسکه افتاده بغل

ای نینی شکمو من چقد آب میخوری یکم غذا بخور تپل بشی عشق من

خاله شراره میگه نینیت ریزه چون شکمت کوشولوئه 

ولی عب نداره خودم انقد بهت شیر میدم تا درشت بشی 

از خدا فقط میخام که سالم باشی

از خدا میخام کمکم کنه و اگه مصلحت میدونه انشالله بتونم تورو طبیعی دنیا بیارم

خیلی خیلی دوس دارم که اینجوری بشه

خدایا خودت صلاح مارو بهتر میدونی راضیم به رضای خودت خداجون کمکم کن بتونم 

نمیدونم بازم بستگی به نظر دکتر داره شاید بگه لگنت تنگه و نینیت از توش رد نمیشه

منم دیگه نمیخام ریسک کنمو عزیزمو به خطر بندازم

اما از خدا میخام که انشالا بشه و شما رو طبیعی و صحیح و سالم دنیا بیارممحبت

چون دوس دارم اون لحظه ای که میای بیرون اون لحظه اولین نفری باشم که میبینمتمحبت

که بغلت میکنم بوت میکنم عشقی که 9 ماه توی دلم بود رو محکم توی بغلم بگیرممحبت

درسته که میگن درد داره ولی من حاضرم با تمام وجودم این درد رو برای دیدن تو تحمل کنممحبت

دوس دارم همین که اومدی بیرون سریع بهت شیر بدم و زودی بیارمت خونه ببرمت حموممحبت

نازت کنم بوست کنم وای خدا چقدر آرزوها با دخترم دارممحبت

خدایا خودت همه چیو تاحالا کمکم کردی از این به بعد هم امیدم به خودته خدا جون 

کمکم کن تا همه چی خوب پیش بره

خدایا خودت میدونی چی تو دلم دارم

خدایا کمکم کن 

خداجون ایشالا نینی های همه سالم باشن نینی منم سالم باشه

.

همیشه به بابایی میگم باورت میشه دوماه دیگه منو تو بابا مامان میشیم

راستی برات گفته بودم بابایی از لگدای تو میترسه

تا حالا فقط یبار تونست لگداتو حس کنه و وقتی دسشو گذاشت روی شکمم تو دو تا لگد محکم زدیخندونک

بابایی سریع فرار کرد بیچاره خیلی هول شد خنده

وااایییی جوووون دلممممممم عسلمممم عزیزمممممممبوس

مامانی فدات بشه گل من 

خدایا نینیم رو میسپرم به خودت که تو بزرگترینی و تو برای بنده هات همیشه بهترینهارو انتخاب میکنی

خدایا شکرت بخاطر این هدیه ای که توی دلم قرار دادی

خداجون ممنونم ازتتتتتتتتتت محبت

 

+عزیزم آهنگ وبلاگتو عوض کردم هروقت این آهنگو گوش میکنم حس میکنم تموم احساسم به تورو داره میگه

محبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سها
1 تیر 93 14:18
ای جون دلمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ایشالا تپل مپلی بشه. اره خاله اینقد اب به نخوررررررر البته هرچی دوس داری بازم
مامانی
پاسخ
بچم حرف گوش کنه خاله جون
مهسا
27 شهریور 93 16:58
مامان شدن بهترین حسیه که توی دنیاست . قدر خودت رو بدون . سنگ تموم بزار برای بچت شقایق . قبلا هم بهت گفتم . گفتم بهترین حسه این و میشه از بوی دهنش، ناخنای کوچیکش، دستاش فهمید . آره آجی .