یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی تو آمدی

وسایلای نینیم

1393/3/18 23:32
نویسنده : مامانی
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

وااای به به جیجر من خیلی وقت بود برات ننوشته بودممحبتبوسمحبت

قربونش برم مننننننننننننننننن زیبابوس

الان 31 هفته ای شدی عشقم تشویقمحبت تشویق این دو ماه آخر انگار نمیخاد بگذره

کاش این ترم میشد برم دانشگا شاید زودتر روزام میگذشتبی حوصله

ولی عف نداره هرچی بیشتر اون تو بمونی بزرگتر میشی نازتر میشی جوجوطلا میشیمحبتبوسمحبتبغل

به پیشنهاد تعدادی از خاله هات میخام این پست وسایلاتو بذارم خندونکمحبتبوسمحبت

 

 من نمیدونم باید اول از کجاش شروع کنم خندونک

اصن از وسطش شروع میکنم راضی یعنی از فرش نینی

بی کیفیتی عکسارو به باکیفیتی خودتون ببخشونیدمحبتخندونک

تاب بازیزیبا

 

روروئک نینی خندونک

 

جوراب کیتی از طرف خاله سهاشمحبت اونیکی هم از طرف باباشخندونک

 

تابلو نینی خندونک آخریش هم خود نینیمحبتبوسبوسبوسبوسخندونکبغلمحبت

 

جورابای نینی واسه پاهای اوچولو خودم بافتیدمخندونکمحبتبغل

 

لیف و حوله آبتنی نینی بوس

 

 

این لباس 10 روزگیش که واسه جیجرم جشن میگیرم محبت

 

این دوتا لباس نینی خودم درست کردم  محبتبوسخندونک اگه اندازش بشن خندونکتازه اگه یهویی پسمل نشه

 

کیسه لالا نینیمحبت

 

لباس فیلی سفیدا با قلبیا از طرف خاله سهاخندونک

 

گهواره جوجو محبت

 

تشک دمه دستی جوجوم  خندونکبوسمحبت

 

موبایل نینیم عچل شماره هم نمیدمعینکخندونک

 

اینم از خاله سها خندونکبسیار میسیبوسخجالتمحبت

 

از طرف خاله شراره جون واسه کله چچلخندهمحبتبوسزبان

 

کمد نینیییییییییییییی

عروسکای خودم که دیگه زشته من باهاشون بازی کنم خندونکتقدیم به نینی

 

لباس نوزادی نینیییییییجشن

 

ویوو اتاق نینی خندونک

 

دیگه به جز کیفو تشک تعویضو لگنو آفتابه فک کنم همه چیشو گذاشتم خندونک

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

سها
20 خرداد 93 20:31
وایییییییییییییی سلامممممممممممممممم خاله جوجوی منننننن یعنی چوچوی خاله ای جووون چه جیگری بشه توی لباساششششششششششش ایشالا همه اش رو به شادی و سلامتی استفاده کنه و عشق کنههههههههههههههههههههههه
مامانی
پاسخ
قوبون تو آجی
سها
20 خرداد 93 20:31
وایییییییییییی شقایقققققققق منم نینی میخامممممممممممم باور کن هوس کردممممممممممممم این بها کی میاد منو بگیرهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم نی نی میخامممممممممممممممممممممم از نوع جیگرشششششش
مامانی
پاسخ
وووییی حالا نینی از کجا بسازیم برات به آقا بها بگو زودتر بیاد خاستگاری هوس نینی کرده سها ایشالا آجی توم یه نینی نازو تپلوی سالم دنیا میاری ایشالا دوقلو باشن ای جوووون دوتا جوجه کوچولو خیلی نازنازی کیف میده
سها
20 خرداد 93 20:32
توپ بازی و شن بازی و طناب بازی کنننننننننن اوخییییییییییی ووووخیییییییییییی عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
سحر
14 تیر 93 13:35
سهابرا نی نی چیزی فرستاده ای کلککککککککککککک اشکال نداله من کادونینی وقتی بیاین مشهد حضوری میدمقوبونش بشمممممممم اجییییی خودت خیلی لباسا وجورابای خشگلی درس کدی
مامانی
پاسخ
چشات خوجل میبینه وای ابجو مرسی آجی سها هم اون لباسها با جورابی که عکسشو گذاشتم زحمتشو کشید و هدیه فرستاد
مهسا
27 شهریور 93 16:46
واااااااااااااااای من دیر رسیدم الهی قربونت برم من . که چقدر وسایلت نازززززه . وووووووووووووووووووییییی من نی نی میخوام دلم ) یکی من و بگیره