یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

وقتی تو آمدی

بدون عنوان

1393/11/15 18:00
نویسنده : مامانی
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام به دخمل نازمممممممممممم بوسعسل منننننن محبتشیطون منکچلخندونک

بعضی وقتا واقعن انقد شیطونی میکنی که من قیافم اینطوری میشهکچلسوتبوس

کمکم داره 6 ماهت تموم میشه و تا دوهفته دیگه باید بری دوتا واکسن جانانه بخوریخطا

الهی من فدا بشم همچینی جیغ میزنی بابایی هم میاد پاهاتو نگه میداره اون خانوم بداخلاقه هم فشنگی سوزنارو فرو میکنه داخلسوتوووویییییی

تازشم تا دوهفته دیگه میتونی غذا بخولیراضیخندونکبوسآخیییشششش چقد زود میگذره روزا

شبا هم همیشه شروع میکنی به جیغ کشیدن در حدی که منو بابایی برای اینکه صدای همو بشنویم مجبوریم دادبکشیمبدبوخندونکآها راستی تازگیام یاد گرفتی پشت سرهم غلت میزنی برا همین میذارمت اون آخرِ اتاق

همینجوری غلت میزنی میای جلو خخخخ

بعضی وقتا انقد قشنگ نگام میکنی انقد قشنگ میای توبغلم دلم میخاد تک تک این لحظه هارو یجایی ثبت کنم

یجایی که دوباره اگه خاستم همونجوری نگام کنی همونجوری با اون دهن بدون دندونت برام بخندی و لثه هات بیفته بیرون ای جووونمممم بغلصبحا همینکه بیدارمیشی اولین کاری که میکنی لبخند میزنی

بابایی بهت میگه دخترمهربونمحبت

من نمیدونم چرا از مردا میترسی مثلن بابابزرگارو که میبینی میزنی زیر گریه درحدی که حتی نمیذاری بیان توی خونهتعجبوااای حالا خوبه کوچیک هستیا وگرنه اگه بزرگ بودی خیال میکردن من بهت یاد میدم اینجوری کنیتعجبترسوخندونک

ولی هر زنی باشه حتی از سرکوچه بیاد تورو بگیره بهش لبخند میزنی میری تو بغلشمتفکر

اگه پیشت چیزی بخوریم شروع میکنی به جیغ کشیدن و دست و پازدن یعنی منم میخامتعجبخندونکبوس

اصن کلن خیلی نازی من میخام بخورمتتتتتتتتتت بغلمحبتبغل

چندروزیه یادگرفتی باروروئکت بازی کنی خیلیم ذوق میکنی و اگه درت بیاریم گریه میکنی

اولین بار که روروئک بازی کردی خیلی جالب بود منم انقد ذوق داشتم یادم رفت ازت فیلم بگیرم

همینکه تکون میخوردیو حرکت میکرد از تعجب چشات گرد میشدخندونکخندهباز دوباره تا تکون میخوردی تعجب میکدی

 

 

 

خانوم اخموی منمحبت

در حال حمله به آستین خندونکبغل

منکه میدونم اونجوری نگاش میکنی تو فکر خوردنشیخندونکبوسمحبت

 

 

 

خیلی لوسی جیجلممممممزبانبوسبوسبغل

خیلی وقته به بابایی میگم بریم آتلیه ازین نینیمون چندتا عکسای خوجمل بگیریم ولی اصن فرصت نمیشه نینی جونمممم  باید یروز خودم دستتو بگیرم برم ازت عکس بندازممحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

__حر
18 بهمن 93 10:48
ای جوووونممممممممممممممممممممممم ماشاالا چقدنازشده ماشاالا جیگرمنه این یلدا قربونش بشمممممممممممم اجی کلی ذوووق کدممممممم بنظرم ازعکسای قبلش کلی تغییر کرده عشق منهههههههههههه
__حر
18 بهمن 93 10:51
ب امییرما اینجوری اخم نکنه هاااا گناداله میگما از امیرنترسه راش نده توخونه واااای ببین چجوری پاشوگرفته اجی پاشم میخوره یانه؟ عکس اولی چ قشنگ ژست گرفته عروسمووون
__حر
18 بهمن 93 10:54
من این یلداروببینم باید گاااازش بگیرمممممممممممم خاستی یلداروبخوری ب منم بده اجی نگاه بچه خیلی نااازه خیلی...ی حس بی نظیری داره
مامان عطیه
22 بهمن 93 13:55
سلام عزیزم ماشالله برای خودش خانمی شده خدا حفظش کنه یه کوچولو به ما هم سری بزن
__حر
3 اسفند 93 15:41
یلداااااااااا
دختر شُکُلـاتی
11 فروردین 94 19:54
ای خدااااا دخترمو ببین چقد ناز شده چقد بزرگ شده چقد خوشگل شده عاشق اون عکس اولیه که رو پتو خوابوندیش شدم بااجازت سیو کردم نشون مامانمم بدم ماشالا ماشالا چقد خوشگله خدا برات نگهش داره گوگولـــــــــــی ضعف رفتم براش