یلدا جووونیلدا جووون، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

وقتی تو آمدی

بدون عنوان

1393/3/16 9:08
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم سلام نفسم سلام امید مامانی

جیگرشو بخورمممممممممممم مننننننن فدات بشمممم منننن

قربونت برم منننننننننننن خانوم خوشکلم نازم نفسم عشقم

منو نینیم دوروزی میشه رفتیم توی هشت ماه قییییییییییژژژژژژژژژ

الهی قربونش برم که من نفمیدم نینیم کی انقد بزرگ شد

این روزا همیشه توی خونه بیکارم برای همین دارم همه چیو واسه اومدنت آماده میکنم

الکی که نیست یه مهمون عزیز میخاد بیاد پیشمون قربونش بره مامانیش

اونموقع که تو بیای دیگه وقتی نمیمونه واسه کارای اضافی باید یه مدت فقط به تو برسم

عشق من بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

واسه همین همه اتاقارو تمیز کردم وسایلای یخچالو تکمیل کردم

رو تشکارو شستم پرده هارو شستم آشپزخونه رو شستم  کشوهارو مرتب کردمزیبا

همه چی آمادست فقط تو بیایییییییییییمحبت

از ماه آینده هم میخام ساک بیمارستانمو ببندمو دیگه منتظر باشم تا نینی خوشکلم دربیادبغل

خداجون قسمت میدم به همین لحظه ای که دلم پر شده از عشق نینیم ایشالا همه به آرزوهاشون برسن

نینی من هم صحیح و سالم بیاد توی بغلم خدایا این حاجت منو براورده کن انشالا نینیم سالم باشهآرام

 گوگولیاشو بخورم من

الان که دارم اینارو مینویسم تو داری توی دلم وول وول میخوریخندونک

ملومه جات حسابی تنگ شده چون مثه قبل رژه نمیریبغل

دیشب بازم خابتو دیدم اصن هرشب دارم خابتو میبینم

بعضی وقتا دنیا اومدی و کنارمی بعضی وقتا هم هنوز دنیا نیومدی

دیشب هنوز دنیا نیومده بودی و توی دلم بودی بعدش وقتی دست میزاشتم رو شیکمم انگشتاتو حس میکردم

آخخخخخخخخخخخخ انقد خاب نازی بود خیلی کیف کردممحبت

من امروز یه حرکت ضدانقلابی رفتمو صبح زوووووود بیدار شدممممممم

خسته شدم ازبس تا ده صبح خاب بودم اوووووف

کاش این ترم میرفتم امتحانارو میدادم حداقل چندتاشو میدادم 15 واحد بوووود

ولی هرموقع یادش میفتم میگم عف نداره فدای یه تار موی کله کچل نینیم

فلن بای بای عشق منننن

بووووووووووووووووسسسسسس ماچچچچچچچچچچچچچ موچچچچچچچچچ 

عاشقتممممممممممممم محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)